уторак, 25. август 2015.

JEBALI TE UDŽBENICI



Vučiću. Ti si definitivno bolestan. Mnogo si bolestan.

Osnovno obrazovanje je obavezno, samim time država MORA da obezbedi bar neku olakšicu za roditelje. Pošto si sad veliki evropejac, vreme je da te mi što znamo kako se u tim evropskim zemljama živi objasnimo.  Deca imaju besplatne udžbenike. U mnogim zemljama i besplatan obrok u školi. Ako neko dete ošteti udžbenik koji treba da vrati školi, roditelj plati što ga nije naučio da čuva stvari.  

U tim evropskim zemljama, zakon je isti za sve. Prijemni ispit za srednje škole, fakultete ili neke posebne, specifične škole, je isti za sve. Ako neki od roditelja misli da njegovo debelo dete može da igra balet, mora da ga upiše u privatnu školu i poprilično plati: ne u državnu i tako zauzme mesto talentovanom detetu. Kod nas Vučiću u muzičkim školama imaš veliki broj dece  bez sluha za muziku, a tamo nema. To je zato što baš vi što se bavite politikom umislite da vaše dete treba da svira klavir recimo i ne daj bože da ne bude upisano.

A ko si ti uopšte Vučiću?

Ima otac dva sina;  za starijeg odredio da bude košarkaš, a za mlađeg političar. Kad stariji nije mogao da igra više košarku, postao biznismen.
Znaš Vučiću te fore sa ukradenom ličnom kartom su fore iz devedesetih. Kod mene u gradu su tih godina to radili jedva pismeni prevaranti, među kojima su mnogi bili dileri deviza na parkingu. Podmažu tamo gde treba ili ih štiti moćni JUL -ovac, SPS-ovac ili tvoj radikal. Na kraju, nikom ništa.
Ima tu i jedna druga fora iz devedesetih: Trguje se akciznom robom, firma se otvori u nekom lokalčetu, onda u toj firmi preko noći izbije požar i sva dokumentacija izgori da se prikriju tragovi (El’ to beše u Kragujevcu nešto skoro gorelo?) Konstatuje se da je požar izbio zbog neispravnih instalacija. Nikom ništa, sve u redu.

Eto kakav je tvoj brat biznismen, pa i to ne zna da radi kako treba. Ispod nivoa je običnog dilera na parkingu i priglupog ćelavca iz vremena dok si ti bio ministar u vladi Mirka Marijanovica.
Sad je dobio kako vidim stalni radni odnos i po zanimanju je Vučićev brat.

A ti Vučiću, šta si u životu radio konkretno? U stvari izvini, prodavao si hardver u mesarskoj radnji u Londonu. Sem toga jesi li radio nešto stvarno opipljivo?

Vidiš Vučiću, ti i tvoj bata ste ceo život lepo ušuškani. Šta ti znaš o realnom životu? El’ ti Ksenija stavljala kupus u kacu i pržila ajvar kao biste uštedeli i pregurali zimu? El’ znaš ti šta su peglane paprike? El’ si naložio ikad Smederavac da se tu kuva i uštedi struja i ujedno ugreje prostorija? Šta ti znaš o jeseni kada dođe spremanje zimnice, kupovina ogreva, kupovina knjiga za decu i kupovina garderobe jer je omalela? Šta ti znaš kako je posleti dete da studira, plaćati stan, školarinu, troškove, svaki ispit zasebno i pri tom brinuti da li će da ima da jede i kupiti mu garderobu, pogotovo ako je žensko dete?

Da li ti znaš da mnogi roditelji nemaju uvek para da daju detetu za užinu?

Nemaš ti pojma Vučiću, pa si ljut na roditelje koji su poslali decu na more, pa im ne daš besplatne knjige.

Sem tvog deteta, da li znaš čija deca još idu na more?

Prvo, na more obavezno idu svake godine deca političara. Ako su im tate ili mame na vlasti, egzotična mesta, a ako nisu malo manje egzotična mesta. Idu deca državnih službenika sa lepim platama koji su poslove dobili preko stranke. Broj takvih službenika uvećaj za više od 54 hiljade koje ste ti i tvoji zaposlili od kad ste na vlasti. Oni u suštini i imaju besplatne udženike; pozicija im je takva da uvek mogu da se za to ogrebu. Idu deca raznih privatnika, biznismena, a jedan deo njih je zaradio milione poslujući sa državom na nameštenim tenderima ili duguje milione za porez.

Naravno, kod nas postoji veliki broj poštenih ljudi, koji pošteno rade i koji svojim radom izdražavaju tebe i ostale trutove iz državnog aparata. E, oni za tebe ne valjaju, jer pošten samo onaj za koga ti kažeš da je pošten. Ti određuješ ko je kakav i to mora da se prihvati kao apsolutna istina. Kao da si nastao ukrštanjem Hermana Geringa i Adolfa Hitlera, a vaspitač u vrtiću ti bio Adolf Ajhman. Najebaše ljudi čija istina se ne poklapa sa tvojom vizijom istine.

Postoji jedan veliki broj ljudi koji šalju decu na more ili idu porodično koji obezbede pare tako što se debelo „naguze“. Odvoje od usta tokom godine, plaćaju na rate, snalaze se na svakave načine. A znaš zašto Vučiću? Za takve ljude, poražavajuća je činjenica da njihova deca odrastu, a more nikada videli nisu. I sad si ti, magarče jedan, ljut na njih?

Eto, ja ću da ti kažem kako da nađeš pare za besplatne udžbenike.

1. Naplati bar deo poreza onima koji duguju milione. Kad smo kod toga, gde njihova deca letuju?

2. Ovi oko tebe, a ima ih poprilično, mesečno uzimju fine pare. Možeš recimo reprezentaciju direktora Kolubare da preusmeriš na udženike. To ti je 2 miliona dinara mesečno, pa pomnoži sa 12. Onda imaš ovog Kneževiča sa „platicom“ od 1. 079 929 dinara. Uzmi mu milion, pa puta 12 meseci. Ostaće mu skoro 80 000 dinara dupla potrošačka korpa. A ima i onih 150 000 evra nađenih u sefu kad su ga uhapsili, koji su mu vraćeni. Svi su zaboravili te pare, a vidiš, ja nisam. Pa neka „krca“ te pare, ako mu 80 000 nije dovoljno. Spisak je dug Vučiću, predugačak... 



Evo, sad mi pade na pamet da možeš da uzmeš i onih Vulinovih  1,8 miliona evra koje je hteo da dodeli porodično stranačkim nevladinim organizacijama, pa su ga u’vatili. Za te pare ukoriči knjige i ima duplo duže traju, a samim tim, sledeće godine ih ne mora kupuješ.  

Može tu još jedna stvar da se uradi... EPS hoće da potroši 40 miliona dinara na novi logo i reklamnu kampanju. Te pare mogu da se preusmere na kupovinu tablet računara za srednjoškolce. Da deca u nekim školama u nerazvijenim delovima Srbije, dobiju tablete. Samim tim ne mora kupuju knjige, sva nastava preko računara. Izračunaj koliko je to u komadima,  pa vidi koja je to ušteda.
To je zato što će ta deca da čuvaju te tablete, pa može više generacija da ih koristi. Između ostalog služiće im ii za tviter, što znači da hardver (koji si ti nekada prodavao u Londonu) ima da bude uglancan i neizgreban i softver (u koji se ti ne razumeš) nikada neće da baguje. Naravno, deca će se truditi da im baterija pre nego što pođu iz škole kući bude level 100% jer si većini roditelja isključio struju zakucavši ih povećanjem od 12 % i  taksom od 500 dinara. Šta ćeš, ne može svakom otac da bude Bugarin, biznismen lepše nazvan „strani investitor“, pa da duguje milione evra EPS-u.
Na kraju, tako tvoj Toma može da menšuje sa omladinom Srbije sa fiksnog telefona i iz prve sazna šta mladi ljudi misle i žele. Da pozove vlasnika kompanije i u razgovoru zatraži popust od bar 10% za interakcije.
Uzgred, džabe si stručnu spremu direktora EPS-a proglasio službenom tajnom. Svi znaju da je završio za opančara i da ga majstor stalno bio „zavrat“ koliko je glup. 

Dolazi jesen Vučiću. Ono što ti ne znaš, veliki broj ljudi je u očaju jer nemaju para za ogrev... Ne znaju kako će da izađu na kraj sa računima, a ti se ljutiš najviše što u ovoj zemlji takvi postoje. Prosto ti smetaju, jer da nije onih, pa država koju ti vodiš bi bila savršena.
Nekada u ovoj zemlji, kada dođe jesen, bude jako lepo... Porodično, sprema zimnica, vrše se pripreme za zimu i dešava se nešto najlepše; veliki broj mladića se oženi i devojaka uda. Po tradiciji, to se radi u jesen.

Danas u ovoj zemlji veliki broj ljudi dočekuje jesen u strahu kako će da pregura zimu i preživi. Nikad neka jesen nije bila gora, a sledeća biće još teža.

Vidiš Vučiću, pošto ti planiraš da tvoja vlast traje kao hiljadugodišnji Rajh, što znači da ovaj narod očekuje jedan užasan period u budućnosti, ja ću tebe da zajebem. Ima se u neku buduću jesen oženim. Pa ne možeš samo da imaš para, pa da se ženiš više puta, a ostali građani Srbije ni jednom, jer nemaju para za osnovnu egzistenciju kako bi osnovali porodicu.

Ako budem imao decu, molim te ne brini Vučiću, da li ću moći da im priuštim more. Ma koliko ti zakucao ovu zemlju ekonomski, ma koliko se bedno živelo sa tobom na čelu vlade, ta deca kako se rode, automatski će imati tetku u Švajcarskoj.

Zato Vučiću, jebali te udžbenici. 


132 коментара:

  1. Одговори
    1. Hvala puno! Stvarno me iznervirao i morao sam da napišem. tekst je malo nesređen i sa greškama u kucanju, ali čim završim sa obavezama danas, potrudiću se da ga doteram :)

      Избриши
    2. Одличан текст , свака част. Мука је једино што нема да допре до фирера а и да допре он га не би ни пола разумео. У потпису , мајка троје деце која није била на мору и која жива није како ће прегурати месец јер је купила деци књиге.

      Избриши
    3. Znam kako vam je... Moja majka je rodila četvoro, a ja sam najmlađi. Iako su to bila neka mnogo bolja vremena, oskoudevali smo u svemu. Ne mogu ni da zamislim kako je danas vama sa troje dece živeti u ovom ludilu od države, kako vam je dok ih izvodite na put, odrićete se svega da bi jednoga dana bili dovri ljudi. Nemate pojma koliko se osećam privilegovanim što ste mi vi, majka troje dece ostavili komentar i pohvalili moj post na blogu. vama i vašoj deci želim sve najbolje. Pozdrav iz Ćuprije za porodicu Lukić <3

      Избриши
    4. Bravo od još jedne majke troje dece koja nisu videla more, nporodice koja nije kupila ogrev i krade net od komšije....

      Избриши
    5. Svaka cast za tekst. Istina i podrzavam svaku rec!!! Al hrabri smo mi, izdrzacemo, vidi Bog sve... Trece dete 😊

      Избриши
    6. Svaka cast za tekst. Istina i podrzavam svaku rec!!! Al hrabri smo mi, izdrzacemo, vidi Bog sve... Trece dete 😊

      Избриши
    7. Hvala vam puno. Izdržali smo mnoge sebične i samožive ludake izdržaćemo i ovoga. Ne može on da bude toliko lud, koliko mi možemo da budemo normalni :)

      Избриши
    8. Svaka ti je na mestu, ko Njegoseva. Bravo!!! Steta sto "glavni glumac" to nece moci da procita. Jos jednom bravo.

      Избриши
    9. Svaka ti je na mestu, ko Njegoseva. Bravo!!! Steta sto "glavni glumac" to nece moci da procita. Jos jednom bravo.

      Избриши
  2. Zaboravio si da mu napises da nije more radi mora nego radi odmora da moze da se izdrzi cela godina. A mogao bi i on da odmori malo jer izgreda ko prepariran fazan

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se sa vama. Mnogi ljudi bi "poludeli" obzirom koliko rade i šta sve trpe... Da se ne sklone bar malo, stvarno ne znam kako bi izdržali. Hvala što ste dopunili tekst. Pozdrav!

      Избриши
  3. estrada

    Odavno se namece pitanje u vezi sa pevacima,pevaljkama i ostalim estradnim "zvezdama"... Neka su oni zivi i zdravi,nemam apsolutno nista protiv njih ali.... Nikako niko da povede pitanje u vezi sa njihovim zaradama,gazama,narocito po inostranstvu.Licno znam i bio sam prisutan na mnogo slavlja,svadbi,rodjendana,punoletstava,krstenja itd.po inostranstvu gde su uzimali na ruke basnoslovne pare(u nekoliko situacija sam ih licno isplacivao),i nikom nista.Ni poreza,ni kurca ni palca.To traje decenijama a da niko po tom pitanju ne preduzima nista.Cak sam nekom prostom racunicom dosao do toga da bi godisnje drzava mogla da naplati nekog poreza na takve "tezge" u vrednosti od vise miliona evra!!!Da ne govorim o splavovima gde se takodje nikada ne evidentiraju nikakvi prihodi a i oni su veoma veliki.Pa same estradne "zvezde" se hvale kao su im cifre po 1000.-2,3,5,za noc a da se takodje ne govori o novogodisnjim nocima gde se cifre krecu u desetinama hiljada evra... Opet prostom racunicom se dodje do toga da drzava gubi godisnje i do 40-50 miliona evra!!! Pa to su ozbiljne pare i niko o tome ni reci,ali ni reci.Pa kako kada su nam politicari u vezi sa pevaljkama,kada odlaze na slave,zasticenije su pevaljke a i pevaci od mnogih drugih ljudi.Kako da se Velja zameri Ceci kada je ona njegova ikona,zajedno sa Vojislavom je ispratio njen koncert.Mrkonjic sa Anom a ona opet kuma Miri,Breni,Jani,Jami ili kome god i to je taj zacarani krug.. Ubedjen sam da se samo od te estrade gube velike pare za buzet ali isto tako sam ubedjen da to ni jednoj vlasti do sada nije u interesu da pokrene jer su svi u nekim rodbinskim,kumovskim i koje kakvim vezama a u sredjenim zemljama od toga se finansira veoma veliki deo buzeta...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da u pravu ste. Hvala što ste napisali komentar i ujedno na jedan jasan način dopunili post na blogu. velike se tu pare vrte u kešu i nikako da se plati porez na to, baš kao što kažete, decenijama unazad.

      Избриши
  4. Sjajan tekst! Svaka cast! Da imaju mud. pa da ga objave i u Blicu npr. da ga Vucicevi botovi citaju..al ne more to jos uvek u Svrbiji nasoj :/

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala puno! Malo sam ga na brzinu pisao, jer sam radio oko zimnice, pa sam pravio greške u kucanju i sintaksi. Potrudiću se danas da malo popravim tekst, čim završim sa obavezama.

    ОдговориИзбриши
  6. Ljudi, mene je prosto sramota, ali ja sam tek sada ukapirala da sam ja domaci izdajnik i strani placenik... Toliko godina imam, a tek sada mi je to doslo u glavu... Domaci izdajnik sam postala tako sto sam svake godine, pocev od svoje 4-e, letovala... I to obicno po 2 puta... A strani placenik, zato sto sam uvek letovala u inostranstvu, pocev od Crne Gore ... To sto sam imala problema sa plucima i sto sam veci deo detinjstva provela po bolnicama i stacionarima i nije neko opravdanje... Moji roditelji, verovatno domaci izdajnici kao i ja, nisu uvek imali para za moje lecenje na moru, koje mi je bilo neophodno... Pa su me svi blizi i dalji rodjaci vodili na more... Da nije bilo toga, pitanja je da li bih ja sada bila ziva... A trebalo je i platiti besplatne udzbenike... Regulisati besplatne uzine... Izdvojiti za razvoj Kosova... Crne gore... Makedonije... Okreni, obrni, predlazem mladjim narastajima zemlje Srbije da leta provode u svojoj zemlji, radno... Na taj nacin ce da dokazu da su pravi rodoljubi... A i pomoci ce finansijski svojim roditeljima oko placanja zimnice, drva, poreza... A knjige ko j..e... Srbiju nam ionako vode nepismeni lopovi... A za akademski gradjane nema posla!!! Ivane, svaka ti cast!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala vam puno! Mislim da vi najbolje razumete zašto sam se toliko iznervirao i napisao ovaj post na blogu.

      Избриши
  7. Kada bi ovo Vučić pročitao bilo bi dobro, mada da nešto zna nebi se mentalać tako ponašao!!

    ОдговориИзбриши
  8. Браво, види се да си љут писао али ништа нетачно ниси рекао! ;)

    ОдговориИзбриши
  9. Bravo za tekst! Ovo bi rekla većina onih koji se nisu partijski ovajdili i imaju još malo "soli" u glavi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se sa vama. Ja inače nikada nisam bio član neke partije, čak ni blizak. :)

      Избриши
  10. Одговори
    1. Hvala! Srvarno su me njegove izjave o udženicima izritirale i morao sam mu kažem :)

      Избриши
  11. Kada su objavili da drzava vise ne daje udzbenike, i kada je nasa skola po direktivi nekoga iz gradske uprave morala da promeni dotadasnjeg izdavaca, poludela sam!!!Imamo mi i proslogodisnje udzbenike u skolskom fondu, ali "naredili " da se kupe "potpuno nova izdanja" gde su oni idijotski likovi 'Raja i Maja"-ja ih tako zovem, potpuno redizajnirani, i zamislite nisu vise decak i devojcica vec misevi..a plan i program se nisu menjali!!! Ali kako bi ovi gmazovi uzeli mito..
    Sve je to strasno, i mnogo mi je drago sto kod nas nema dresera delfina, jer moje dete hoce to da radi kad poraste..znaci mora da ode odavde. A drugo dete mi je reklo da zeli da bude sahranjeno u Srbiji, i to mi je drago, jer i ono zna da ne bi trebalo da zivi ovde.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala vam puno što ste ostavili komentar i na neki način dopunili moj post. Jako je bitno da svi pročitaju ono što ste napisali pa ću vaš komentar da prenesem i na društvene mreže. jako je dobro da prosvetni radnici ukažu gde se naša prosveta trenutno nalazi.

      Избриши
    2. Ovo sam napisala kao neko ko je bio u savetu roditelja, ko je kritikovao direktora skole zbog svega, i dobio odgovor da on tu nista nije mogao..na kraju sam shvatila da stvarno nista nije mogao..

      Избриши
    3. Kod nas su udženici tako koncipirani da se koriste samo jednu godinu, kako bi ih izdavači ponovo štampali, a raznorazni uzimali procente od toga. Ova zemllja je hronično zagazila u korupciju do te mere da se i ne krije jer posledice ne postoje.

      Избриши
    4. Имењаче, свака част и чест на тексту! Није Вучић само болестан, него и цело друштво а и смехотрес од наше државе. Његов план опоравка економије је да зађе у најмању пору извора новца и да га ухапси ЈЕР ОН НИКАДА НИЈЕ ЗАРАДИО А НИ НАПРАВИО ЈЕДАН ЈЕДИНИ ДИНАР! Он је навикао да УЗИМА ШТО ЈЕ ЊЕГОВИМ ДОЛАСКОМ НА ВЛАДТ ПРЕРАСЛО У ОТИМАЧИНУ! Испирање мозгова по Србији се врши Хегеловском пропагандом која хипнотише, а халуцирани Срби бауљају од контејнера до контејнера у потрази за никад бољим животом! Вучић има велику шансу да плати на следећим изборима ЈЕДИНО АКО ИЗЛАЗНОСТ БУДЕ ОГРОМНА КАКО БИ ПОБЕДИЛИ БОТОВЕ И ЊЕГА СВРГЛИ СА ВЛАСТИ!

      Избриши
    5. Извини за оно Unknown зовем се Иван Макевић и отац сам четворо деце и деда двоје за сада...

      Избриши
  12. ...tužno i istinitio.
    Možda ja mnogo maštam, ali sve se nadam da će do zime da ga proteraju iz zemlje, ili bar prisilno zatvore u duševnu bolnicu, jer taj čovek nije zdrav, prosto mu treba mnogo obrazovanja, i psihijatrijske pomoći.

    ОдговориИзбриши
  13. ODLIČNO! Samo malo hvali da bude super. navedi (NE) dela i ovih od 2000 na ovamo pa će slika biti potpuno realna od ukidanja USTAVA SFRJ I ZAKONA O UDRUŽENOM RADU.

    ОдговориИзбриши
  14. Zbog vas sto ste nosili Miloseviceve slike smo i dogurali dovde. Trebali su srbi na vreme da shvate da je samoupravni socijalizam (komunizam) propao i da se vrate tradicionalnim vrednostima. Unuci ce vam pljuvati u slike, mi sinovi necemo, zivi ste.

    ОдговориИзбриши
  15. Svaka čast!!!!
    Sve ono što mislim pročitah ovde i to uz argumente!
    Nažalost, kod psihičkih bolesnika najgore je to što su uvereni da su zdravi, a da su svi ostali bolesni

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da jeste, najgore što nisu svesni, naročito šizoidni paranoici. Hvala puno što ste ostavili komentar na postu!

      Избриши
    2. Svaka čast Ivane, svaka ti je na mestu, zlatna. U potpisu otac dece koja nisu videla more. Pozdrav i Bog blagoslovio tebe i tvoju porodicu!

      Избриши
    3. Hvala puno! Želim sve najbolje vama i vašoj deci!

      Избриши
  16. Свако Ти добро од Бога и народа желим Плавшићу, као и свим Твојим најмилијима. Жив нам и здрав био још стотину лета и 'иљадили се Плавшићи у срећи здрављу и весељу...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala i ja vama želim svako dobro i da Bog nagradi poštene ljude kao što ste vi i vaša familija!

      Избриши
  17. Плавшићу, алал ти вера, свака ти је на месту! Када су пре више година он и још неки паразит-политичари учествовали у експерименту неке тв, да читав месец
    живе од минималца одустао је после неколико дана и говорио да ПОЈМА НЕМА како људи преживљавају са тим парама. Сад је на власти, обавеза му је да то промени у овој земљи, али не, он и даље ПОЈМА НЕМА и никад га неће ни имати. Свако добро ти желим, праведни човече!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala i ja vama svako dobro želim! Baš kao što vi kažete POJMA NEMAJU o realnom životu, a navikli su da arče pare koje nisu ni zaradili.

      Избриши
  18. Zaboravio si da mu kazes gde moze da nabije onaj vaucer od 5000,koji nudi za letovanje u Srbiji penzionerima,socijalnim slucajevima i onima koji imaju primanja manja od 60 000

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na društvenim mrežama sam preporučio Vučićevim članovima da letuju na veštačkom jezeru Kop Tamnava Kolubara kod Obrenovca i tako dobiju vaučer. Kop Tamnava još nije isušen, a sećate se, posao je dobila firma koja se nikada nije bavila time.

      Избриши
  19. ODLIČAN TEKST. SUŠTINA JE BITNA, A SLOVNE GREŠKE SE DAJU NAKNADNO ISPRAVITI. Prenela sam ga na fb uz moj komentar, bolje rečeno dodatak.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala vam puno, veoma mi znači da se moj post dopuni. Većina ljudi, zajedno sa mnom teško živi i ja sam u stvari samo napisao ono što bi i oni rekli.

      Избриши
  20. Da roditelji su BAHATI jer su skinuli kozu sa ledja da bi odveli decu na more, da bi im priustil osecaj da zive NORMALAN zivot u NORMALNOJ zemlji u kojoj je otici na more NORMALNO!!! Dok su udzbenici od prosle godine BACENI da bi isti ti BAHATI roditelji morali da kupe NOVE!!! Ispred nase skole je bio kontejner sa udzbenicima koji je kisao danima... Bravo za roditelje koji su USPELI da odvedu decu na more!!! Samo oni znaju cenu... Da je ON vise ucinio za tu decu mozda ne bi bio toliko ljut ovako sve zasluge pripadose roditeljima!!! Samo mi znamo kako nam je!!! Ja nisam uspela... deca skromna...nadaju se moru sledece godine...i tako vec godinama. Ali mene more vise ne brine proslo je...ali skola dolazi i udzbenici koje treba kupiti... a najvise me brine slika kontejnera punog udzbenika koji kisnu... Ta slika mozda i najbolje opisuje sav ovaj HAOS...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala vam puno što ste dopunili post na blogu vašim komentarom. Ja stvarno imam sestru u švajcarskoj, kako sam napisao u postu, koja je tamo već 30 godina i imam priliku da vidim kako se živi u normalnoj zemlji, gde je zakon isti za sve i školski sistem bez protekcije. Na žalost, naša deca nemaju priliku da vide, a kamoli žive u zemlji koja je normalna. Političarima odgovara u stvari ova situacija, jer tako mogu da mute i rade svašta, a pogotovo kradu i lažu. Vaš komentar cu da snimim i postavim uz post na blogu na društvenim mrežama jer smatram da treba što više ljudi da ga pročita. Hvala vam puno na komentaru. Srfdaćčan pozdrav za vas i vašu familiju od mene!

      Избриши
  21. Svaka cast majstore,svaka rec na mestu... Otac dve devojcice od kojih jedna polazi u peti razred,a druga u predskolsko...P.S. jos nisam platio drugu ratu BESPLATNIH KNJIGA...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Strašno je što taj Vučić i mnogi političari nemaju pojma kako se živi u ovoj zemlji jer su privilegovani i ušuškani. Zato su bahati i kao da oni jedini imaju pravo da njihova deca žive dobro. Hvala vam puno što ste ostavili komentar na postu i tako ga dopunili. Ja smatram da su ovaj post napisali obični ljudi kao ja, a moja ruka ga je samo zapisala. Vama i vašoj deci želim sve najbolje!

      Избриши
  22. Bravisimo Ivane! Potpuno realno!
    Pozdravljam Vas SA MORA, na koje smo došli jer smo se suprug i ja razbili radeći dva posla i BAŠ smo hteli da priuštimo deci a i uštedeli smo na KNJIGAMA - koje smo kupili na KUPINDU!
    P.S. A i pored svega, hoćemo i treće...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jako me raduje da ste na moru. Znam da kao i većina ljudi tvrdo zapnete da bi ste mogli tamo da odete, Pozdrav za vas i vašu familiju!

      Избриши
  23. Ја сам уверена да десет правих, некорумпираних људи може све да промени у Србији.

    ОдговориИзбриши
  24. Ne vredi. Ja sam pristrasna, pa volim sve sto ti napises. Ali, mnogo mi je zao sto si ovo morao da pises.
    Kod mensovanja preko fiksnog je vec bila mnogo ozbiljna situacija.
    I vikala bi sa tobom, kao sto cujem kako ti vices, lepo te cujem dok ovo citam. Vicem! A, zadnjih godina uglavnom klimam glavom. A sa tobom bih vikala. U ovom slucaju i neke "bezobrazne" reci.
    Ovom iz podnaslova nemam sta da dodam, sve si mu ti rekao.
    Tebi kazem hvala.
    Molim te, nista ne ispravljaj, neka gramatike i slova.
    I sta si zapeo ti sa tim knjigama?
    Sto ne pratis malo trziste? Sta da rade svi ti privatni izdavaci cija deca treba da ne idu na more i kupe knjige? Sta da rade? A, taman je lepo krenulo i Zavod za izradu udzbenika je pred kolapsom. Privatni izdavaci vs Zavod koji postoji skoro 70 godina. Gde rade uceni ljudi iz svojih oblasti, pedagozi, urednici, glavni urednici, lektori, ljudi koji su znali da prave knjige koje smo ti i ja na kraju razreda pakovali i davali nekom mladjem iz porodice ili drugaru iz ulice...i taj osecaj su oduzeli ovoj deci.
    Sada su udzbenici drugaciji. U njima pise da je glupaca osoba zenskog pola. Ne smej se !
    A to mora da se plati Ivane. Mooora.
    Sad odo tamo de ti znas da moram.
    Izvini sto sam bila licna i konfuzna. Nisam isla na more.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Shvala gospođo Stevanovićeva Čopa što ste dopunili moj post na blogu. Ako ste bili lični, a nema veze što ste bili konfuzni, mada i niste. Pozdrav iz Milice Cenić!

      Избриши
  25. Zar neko misli da bi AUTISTICAN Vucic nesto cuo i da procita ovaj tekst?On ne cuje i ne razume jer ne govori narod sa nnjim isti jezik.Doduse ,dosao je na vlast lazima !Pitamo ga gde su dzakovi sa falsifikovanim glasackim listicima koje je lagao da su nadjeni u Pancevu?Jos sa 29 god je lajao protivu celog sveta?Sad ,nas koji smo znali da bez velikih sila ne mozes nikud,on uci da su to nasi prijatelji?On misli da smo mi dementni!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da on je patološki lažov oduvek. Sećam ga se dobro iz devedesetih. Obzirom da se nije lečio, bolest mu se razvila maksimalno.

      Избриши
  26. potrudila sam se i pročitala tekst i sve komentare.Žao mi je svih ljudi koji danas žive teško i nemogu sastaviti kraj sa krajem.i ja sam jedna od njih.Živim na moru,ali ljeti iznajmljujem svoj stan turistima,kako bi mogla otplaćivati svoj kredit,koji sam podignula da bi izgradila kuću za sebe i sinove.Jedini pozitivno je što živim na moru te djeci nemoram plaćati odlazak na more.Ovdje kod nas u Hrvatskoj,knjige su se nedavno isto mjenjale svake godine i bacale,što je bilo nedopustivo.Kako vidim sad se ne mjenjaju,ali su tako štampane da se knjige ( tekstovi) ispunjavaju,znači nemogu se koristiti sljedeče godine.Roditelji se bune,nadam se da čće se i to dovesti u red.Želim vam bolji život,kako vama u Srbiji tako i svima u Hrvatskoj.Svi plaćamo prošla teška-ratna vremena.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala vam puno što ste dopunili post na blogu vašim komentarom. Na žalost, kada se bolje pogleda, svuda je situacija slična ili indentična. Velika korupcija, cene prenaduvane, a plate i zarade u odnosu na cene mizerne.Pozdrav za vas i vašu porodicu od mene, želim vam sve najbolje !

      Избриши
  27. Ja ću ovaj tekst da podelim, pa nek' me hapse!

    ОдговориИзбриши
  28. Svaka cast majstore. Veliki respekt. BRAVO.

    ОдговориИзбриши
  29. Svaka cast!!! Ali sve sto je Vas i nas iznerviralo i sto tokom cele godine grcamo da deci obezbedimo iole normalan zivot, to njega nece ni dotaci. Pitanje je, da li ce beogradskoj deci biti uskraceni besplatni udzbenici ?? NE... Naravno da nece!!! Ali deca iz unutrasnjosti i iz Vojvodine ce biti uskracena za tu pomoc. Treba da ih je SRAMOTA !!!

    ОдговориИзбриши
  30. Ma svaka ti na mestu! Amesta ima jos koliko hoces da se pise jos o mnogo cemu.KOGA SRAMOTA? NJIH? NIKAD............

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da oni se ne stide uopšte i što je najbolesnije, ono što rade i govore predstavljaju normalnim.

      Избриши
  31. Svala casy kralju , treba ovo u novine , da nije cenzure

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa prvo su ugušili medije, sve one koje bi nešto negativno rekli o njima. tako rade diktatori. I fašisti.

      Избриши
  32. Svaka cast, kralju! Vrlo mali broj ljudi bi napisali ovako nesto.Zao sto su u strahu od ovih goveda na vlasti. Ja kad sam slusao Vucica, kada je rek'o: "Covek ne moze biti jaci od drzave". Za to je u pravu, ali on ne shvata da ljudi cine drzavu. Kada bi se vecina ljudi okopila i oborila vladu i ostala govna, mnogo bi bilo lakse. . Na zalost, mnogo je mali broj ljudi kao sto si. U danasnje vreme je mnogo ljudi sa ispranim mozgovima, umesto da izadju na ulici i da vide sta se desava, oni sede kuci uz tv, i slusaju neistine. Veliki pozdrav za tebe!

    ОдговориИзбриши
  33. Jedno veliko svaka cast
    Jedino sto ovaj tekst I da vide oni koji treba da vide to njih ne dotacinje
    A isto tako ni tekst nece nista postici ali ok napisao si verujem da je 100% istina I svaka ti cast
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  34. Svaka Vam cast gospodine,istini se oci ne mogu silom zaklopiti! :)

    Veliki pozdrav

    ОдговориИзбриши
  35. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  36. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  37. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  38. da Dragane, nosili Miloševićeve slike, a nas koji smo se bunili protiv njega, pendrekom preko leđa, slali tenkove i kada je izbio rat, prinudno mobilisali, a njihovu decu sklonili na sigurno. Ta njihova deca danas vladaju Srbijom.

    ОдговориИзбриши
  39. Odavno nisam pročitala bolji tekst. U potpunosti opisuje situaciju u ovoj nasoj tzv. državi. Moj otac je, kao i mnogi, ostao bez posla jos pre 7 godina i od tada je nezaposlen i prinudjen da se bavi poljoprivredom, a svi znamo da u ovoj zemlji od poljoprivrede nema hleba. A majci je ,kao i mnogima, smanjena plata koja sada nije ni 300 evra (doduše ni ranije nije bila neka). O računima, ogrevu i svim drugim potrebštinama i da Vam ne pričam. Ali i povrh svega toga roditelji uspevaju da me školuju, kako - ni sama ne znam (čitaj: zaduživanjem). Zbog mog studiranja i svega što se prethodnih godina dešavalo, moji roditelji mladjoj sestri ne mogu da priušte dalje školovanje i ona je odmah nakon završetka srednje škole krenula da volontira. Posao ovde naći neće (pošto debelu vezu nemamo) i zbog toga uskoro kreće na kurs nemačkog. Barem da se ona izvuče iz ovog ništavila zvano država i da sutradan bude gorepomenuta tetka iz Švajcarske. A mi ostali ćemo, ako se iz svega ovoga ne izvučemo, čekati da nam dodje sestra, ćerka, tetka...A možda na kraju i svi krenemo za njom...
    Znam da ovo baš i nema veze sa udžbenicima, ali sam jednostavno morala da napišem ovo što je snašlo ne samo moju već i mnoge druge porodice. U svakom slučaju: ko preživi, pričaće...ili će da ode odavde...
    Još jednom sve pohvale za tekst! Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  40. Nevena, tvoj komentar ima itekako veze sa svim što sam napisao u postu. Ukidanje besplatnih udžbenika i način na koji je to Vučić obrazložio je krajnje ponizavajuć. Većina ljudi jedva sastavljaju kraj sa krajem, iscrpljeni su i fizički i psihički jer ova nemaština predugo traje.
    Da ja stvarno imam sestru u Švajcarskoj i ono najbitnije što mi je ona pružila, ne samo meni nego svima u familiji je da možemo da odemo kod nje. Tako ja znam kako se u nekoj zemlji NORMALNO živi i kako izgleda zemlja u kojoj ljudi svojim znanjem i trudom zarađuju i žive dobro i kako izgleda sistem koji sankcioniše neradnike. Na žalost, kod nas je sve obrnuto, a to je zato što svim političarima odgovara da bude tako, jer je to način da oni na tuđoj grbači žive lepo bez rada i budu uvek povlašćeni. Meni je jako teško što moja generacija nije uspela da uradi nešto i ovu zemlju dovede je u red i koliko toliko učini dostojnom za život običnog čoveka. Vrlo često se pitam da li će ikada mladi ljudi moći da nam oproste što nismo imali snage da stvari isteramo do kraja. Gledam pametne mlade ljude koji su bez posla i iz njihove generacije one najgore, sa kupljenim diplomama kako im je politika omogućila da budu na ključnim mestima i čine ogromnu štetu zbog svog neznanja, lenjosti i karaktera. Hvala ti što si ostavila komentar na postu i što će moći još puno ljudi da pročita. Pozdrav za tebe i tvoju familiju, a mi stariji koji još imamo šanse da učinimo nešto, kada nam neko mlad napiše ovo što si ti napisala, dobijemo novu snagu da bar opet pokušamo da promenimo bar nešto.

    ОдговориИзбриши
  41. Posto ce vec neko od Vucicevih citati ovaj tekst, nek procita I ovo...Porodica sa dvoje dece, primanja ukupno 54 hiljade. Vrtic 5.500, dnevni boravak (hrana) u skoli 6.000, kredit 8.000, komunalije oko 9.500, cekovi koji se pustaju za hranu na sto vise odlozeno 20.000. Da li sa preostalih 6 hiljada moze da se ustedi za more, da se kupe knjige, obuku deca za novu sezonu. A ta deca vole I da proslave rodjendan, dobiju paketic za Novu godinu, da idu u zooloski vrt...Eto mi nismo jos kupili knjige, cekamo pare za prevoz 1. septembra, pa tako necemo kupiti bus plus, pa ako nas uhvati kontrola moracemo I kaznu da platimo...samo da nas ne tuku...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala vam puno što ste ostavili komentar na blogu i na jedan slikovit način jasno opisali kako većiina ljudi žive u tom Beogradu.

      Избриши
  42. Горко, опоро и болно истинито.
    Браво, Иване, свака част.

    ОдговориИзбриши
  43. Mnogo toga je rečeno. Ivanovom tekstu skoro da nema šta da se doda. Nameće se samo pitanje, kako to da nema niti jednog komentara koji bi podržao Vođu? A prema svim "anketama" ubedljivo dobija izbore! Dodao bih samo, da ni u jednoj situaciji, kada se razgovara o politici, nisam naišao na lice koje podržava Vođu. I posle svega, pitam se zašto i ja mislim da će Viođa doboti izbore...

    ОдговориИзбриши